
Νοστράδαμος προέβλεψε δεινά για την εταιρεία του Steve Jobs.
Η ερώτηση που δέχτηκε η Bartz είχε να κάνει με το iAd, τη διαφημιστική πλατφόρμα της Apple για τις φορητές της συσκευές (iPhone, iPod Touch, iPad). Η σιδηρά κυρία της Yahoo εμφανίστηκε απόλυτη: "(το iAd) θα καταρρεύσει. Η Apple θέλει τον απόλυτο έλεγχο σε αυτές τις διαφημίσεις. Κανένας διαφημιζόμενος δε θέλει να τον ελέγχουν τόσο πολύ", ήταν η ...προφητεία της Bartz.
Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που Apple επικρίνεται για το αυστηρό καθεστώς ελέγχου που επιβάλει στα προϊόντα της. Είναι χαρακτηριστική η διαδικασία δημιουργίας και επικύρωσης των εφαρμογών που βρίσκονται στο App Store, μια διαδικασία που δίνει περιορισμένα περιθώρια ελιγμών στους developers.
i-Reporter
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου