Δημιούργησε το μοναδικό ελληνικό προϊόν που έχει συμπεριληφθεί σε άρθρο του περιοδικού Time μαζί με τρία από τα καλύτερα και ακριβότερα τρόφιμα που υπάρχουν στον κόσμο. Δημιούργησε το πρώτο λάδι πολυτελείας στον κόσμο, το οποίο έφθασε μέχρι το ξακουστό κατάστημαHarrods στο Λονδίνο.
Ο Γιώργος Κολλιόπουλος, ιδρυτής της εταιρείας speiron, δεν είναι ένας συνηθισμένος επιχειρηματίας. Παρ' όλο που δημιούργησε ένα παγκόσμιο προϊόν, ο ίδιος δεν έχει φύγει ποτέ από τη χώρα μας, ότι έκανε το έκανε μέσω διαδικτύου. Έχοντας εργαστεί για χρόνια ως κειμενογράφος σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες και αργότερα ως ελεύθερος επαγγελματίας, αισθάνθηκε την ανάγκη να εγκαταλείψει το χώρο των υπηρεσιών και να δημιουργήσει κάτι απτό, κάτι μοναδικό, ένα προϊόν υψηλής αισθητικής και προστιθέμενης αξίας.
Όλα ξεκίνησαν το 2006, όταν τυχαία παρατήρησε την ύπαρξη πολλών τυποποιητηρίων-ελαιοτριβείων στην Ελλάδα. Τότε γεννήθηκε μέσα του η ιδέα να δημιουργήσει ένα ελαιόλαδο που θα διαφοροποιείται από την ευρεία μάζα, καθώς τα υπόλοιπα ελαιόλαδα που εξάγονταν στο εξωτερικό διατίθεντο σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.
Όντας τελειομανής, εκπονεί ενδελεχή έρευνα, όπου μαθαίνει ότι η περιοχή Κριτσά Κρήτης έχει βραβευτεί, για την χαμηλή οξύτητα του λαδιού που παράγει, δύο φορές σε παγκόσμιους διαγωνισμούς. Συνεργάζεται λοιπόν με τους ελαιοπαραγωγούς της εν λόγω περιοχής, με στόχο τη δημιουργία ενόςultra premium ελαιόλαδου που θα κατακτήσει την αφρόκρεμα της παγκόσμιας αγοράς.
Ένα χρόνο μετά, παρασκευάζεται το ελαιόλαδο λ, ένα προϊόν που έβριθε παγκόσμιων καινοτομιών, όντας χειροποίητο, αφιλτράριστο, ιδιαίτερα χαμηλής οξύτητας, προερχόμενο από αιωνόβια ελαιόδεντρα και έχοντας περάσει πέντε ποιοτικούς ελέγχους. Η δε συσκευασία του, εξίσου εντυπωσιακή: το μπουκάλι πλαισιώνεται με μια θήκη πολυτελείας που παραπέμπει σε άρωμα ή σε ακριβό ουίσκι. Στο πίσω μέρος του μπουκαλιού αναγράφεται το σλόγκαν "The most stunning olive oil in the world", όντας η πρώτη φορά που ένα ελαιόλαδο απέκτησε διαφημιστικό unique sellingproposition (USP).
Να σημειωθεί ότι στην προσπάθειά του αυτή, ο κ. Κολλιόπουλος δεν είχε την παραμικρή βοήθεια από την πολιτεία. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να επιδοτήσει έναν νεόκοπο επιχειρηματία με μια τόσο "τρελή" ιδέα.
Το λανσάρισμα του ελαιόλαδου λ ενσωματώνει τις βασικές αρχές της "από στόμα σε στόμα επικοινωνίας" και της δωρεάν δημοσιότητας, καθώς ο εμπνευστής του απέστειλε 80 κασετίνες-συσκευασία δώρου με κούριερ σε διασημότητες όπως η Ντονατέλα Βερσάτσε, ο Στέλλιος Χατζηιωάννου, ο Μπιλ Μάρριοτ, αλλά και σε κορυφαίους δημοσιογράφους ανά τον κόσμο, όχι τόσο για να τους κάνει πελάτες, αλλά για να ενθαρρύνει το word ofmouth. Λίγους μήνες μετά και ενώ το ελαιόλαδο λ έχει κερδίσει το ασημένιο βραβείο στο New York Festival, προκύπτει το πρώτο δημοσίευμα στοWallpaper.
Το λ αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται γνωστό στο χώρο ανώτερης κοινωνικής τάξης, που είναι διατεθειμένη να πληρώσει 50 ευρώ για τη συσκευασία των 500 ml και 150 ευρώ για το gift box, και ουσιαστικά προλειαίνεται το έδαφος για την είσοδό του στο Harrods, σε μια δύσκολη μάλιστα οικονομική συγκυρία και παρά τις γραφειοκρατικές τρικλοποδιές που του έβαλε το ελληνικό κράτος.
Θιασώτης της αποκλειστικής διανομής, δεν επιθυμεί να δει το προϊόν του στα απλά καταστήματα, προσδίδοντας ένα μυστήριο, ένα μύθο γύρω από τη μάρκα. Απώτερος στόχος δεν είναι η αύξηση των πωλήσεων καθώς πρέπει να διαφυλαχθεί ο χαρακτήρας του είδους πολυτελείας, ότι δηλαδή ισχύει με κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων.
Πρόσφατα μάλιστα λανσαρίστηκε το πρώτο υπογεγραμμένο ελαιόλαδο στον κόσμο, που μπορεί να παραγγελθεί με την υπογραφή του πελάτη πάνω ως μεταξοτυπία, θα είναι limited edition, με το κάθε μπουκάλι αριθμημένο και μέσα σε χειροποίητη κασετίνα από λευκό λακαρισμένο μασίφ ξύλο, με δύο πλακέτες λευκόχρυσου και τιμή πώλησης τα 11.000 ευρώ.
http://protopapadakis.blogspot.be/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου