H σειρά Crysis πάντα είναι στο επίκεντρο των first-person shooters, είτε για θετικό είτε για αρνητικό λόγο. Το τρίτο μέρος του franchise εμφανίστηκε στην E3 και σας μεταφέρουμε συγκεντρωμένες τις εντυπώσεις μας.
Σεναριακά, το παιχνίδι εκτυλίσσεται 25 χρόνια μετά το... τέλος του δεύτερου μέρους. Ο παίκτης παίρνει το ρόλο του Prophet (αν δείτε τον τερματισμό του Crysis 2 θα καταλάβετε) και κυνηγά τους Ceph μέσα σε μια Νέα Υόρκη που έχει μετατραπεί σε ζούγκλα. Ένας τεράστιος θόλος καλύπτει την πόλη για να περιορίσει τους Ceph και, μέσω νανοτεχνολογίας, ο μολυσμένος αέρας καθαρίζει, με αποτέλεσμα όμως η βλάστηση να μεγαλώνει υπερβολικά. Η γνώριμη στολή από τα προηγούμενα Crysis επιτρέπει στον Prophet να προσαρμόζει την προσέγγισή του σε πιο stealthy, πιο επιθετική ή πιο ευέλικτη, ανάλογα με την περίσταση. Νέα όπλα είναι το διάσημο πλέον τόξο που έκλεψε προφανώς από το John Rambo και δίνει έναν αέρα πρωτόγονου κυνηγιού στον τίτλο.
Η χρήση του δεν καταστρέφει το stealth ενώ υπάρχουν πολλά διαφορετικά βέλη για διαφορετικές καταστάσεις. Επιπλέον, το αναβαθμισμένο nanosuit επιτρέπει την ενσωμάτωση και χρήση εξωγήινης τεχνολογίας για ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία. Ένα νέο gadget είναι το visor, μέσω του οποίου ο παίκτης μπορεί να παραβιάσει ψηφιακά συστήματα και συσκευές. Η διαδικασία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, καθώς ο Prophet αρκεί να κοιτάξει ένα πολυβόλο για να το στρέψει ενάντια στους εχθρούς του ή μια πόρτα για να την ανοίξει. Ο μηχανισμός συνδυάζεται με το cloaking field τουnanosuit για μέγιστη αποτελεσματικότητα. Ο συνδυασμός ερειπωμένης σύγχρονης πόλης και άγριας βλάστησης δημιουργεί ένα πολύ ελκυστικό περιβάλλον που προδιαθέτει τον παίκτη να δει τη δράση διαφορετικά. Ο Prophet δρα σαν κυνηγός, κρυμμένος στις φυλλωσιές (αν θέλει πάντα) κυνηγώντας θηράματα κάθε τύπου. Πέρα από αυτό δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι ριζικά νεότερο στη συνταγή, κάτι που ίσως αναμενόταν.
Είναι νωρίς ασφαλώς μα η πρώτη εικόνα είναι πως το Crysis 3 δεν θα απέχει ιδιαίτερα από το Crysis 2. Χρησιμοποιεί πάλι την CryEngine 3 με τις απαιτούμενες βελτιώσεις για κρυστάλλινα γραφικά και όσο πιο ρεαλιστικό φωτισμό γίνεται και οι εκδόσεις για κονσόλες αναμένονται ακόμη πιο εντυπωσιακές, λόγω εξοικείωσης της ομάδας με το hardware. Η απόπειρα συνδυασμού των περιβαλλοντικών χαρακτηριστικών των δύο προηγούμενων Crysis πάντως φαντάζει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σε αυτό το στάδιο και αν αποφευχθούν τα περιστασιακά ατοπήματα της τεχνητής νοημοσύνης του Crysis 2, θα έχουμε να κάνουμε με έναν πραγματικά αξιόλογο εκπρόσωπο του είδους.
Σεναριακά, το παιχνίδι εκτυλίσσεται 25 χρόνια μετά το... τέλος του δεύτερου μέρους. Ο παίκτης παίρνει το ρόλο του Prophet (αν δείτε τον τερματισμό του Crysis 2 θα καταλάβετε) και κυνηγά τους Ceph μέσα σε μια Νέα Υόρκη που έχει μετατραπεί σε ζούγκλα. Ένας τεράστιος θόλος καλύπτει την πόλη για να περιορίσει τους Ceph και, μέσω νανοτεχνολογίας, ο μολυσμένος αέρας καθαρίζει, με αποτέλεσμα όμως η βλάστηση να μεγαλώνει υπερβολικά. Η γνώριμη στολή από τα προηγούμενα Crysis επιτρέπει στον Prophet να προσαρμόζει την προσέγγισή του σε πιο stealthy, πιο επιθετική ή πιο ευέλικτη, ανάλογα με την περίσταση. Νέα όπλα είναι το διάσημο πλέον τόξο που έκλεψε προφανώς από το John Rambo και δίνει έναν αέρα πρωτόγονου κυνηγιού στον τίτλο.
Η χρήση του δεν καταστρέφει το stealth ενώ υπάρχουν πολλά διαφορετικά βέλη για διαφορετικές καταστάσεις. Επιπλέον, το αναβαθμισμένο nanosuit επιτρέπει την ενσωμάτωση και χρήση εξωγήινης τεχνολογίας για ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία. Ένα νέο gadget είναι το visor, μέσω του οποίου ο παίκτης μπορεί να παραβιάσει ψηφιακά συστήματα και συσκευές. Η διαδικασία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, καθώς ο Prophet αρκεί να κοιτάξει ένα πολυβόλο για να το στρέψει ενάντια στους εχθρούς του ή μια πόρτα για να την ανοίξει. Ο μηχανισμός συνδυάζεται με το cloaking field τουnanosuit για μέγιστη αποτελεσματικότητα. Ο συνδυασμός ερειπωμένης σύγχρονης πόλης και άγριας βλάστησης δημιουργεί ένα πολύ ελκυστικό περιβάλλον που προδιαθέτει τον παίκτη να δει τη δράση διαφορετικά. Ο Prophet δρα σαν κυνηγός, κρυμμένος στις φυλλωσιές (αν θέλει πάντα) κυνηγώντας θηράματα κάθε τύπου. Πέρα από αυτό δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι ριζικά νεότερο στη συνταγή, κάτι που ίσως αναμενόταν.
Είναι νωρίς ασφαλώς μα η πρώτη εικόνα είναι πως το Crysis 3 δεν θα απέχει ιδιαίτερα από το Crysis 2. Χρησιμοποιεί πάλι την CryEngine 3 με τις απαιτούμενες βελτιώσεις για κρυστάλλινα γραφικά και όσο πιο ρεαλιστικό φωτισμό γίνεται και οι εκδόσεις για κονσόλες αναμένονται ακόμη πιο εντυπωσιακές, λόγω εξοικείωσης της ομάδας με το hardware. Η απόπειρα συνδυασμού των περιβαλλοντικών χαρακτηριστικών των δύο προηγούμενων Crysis πάντως φαντάζει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σε αυτό το στάδιο και αν αποφευχθούν τα περιστασιακά ατοπήματα της τεχνητής νοημοσύνης του Crysis 2, θα έχουμε να κάνουμε με έναν πραγματικά αξιόλογο εκπρόσωπο του είδους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου