Βαθιά το χέρι στην τσέπη έβαλε η Microsoft αλλά μάλλον άξιζε τον κόπο. Αναφερόμαστε φυσικά στην αγορά από την AOL όχι μίας ή δύο αλλά 800 ευρεσιτεχνιών οι οποίες σχετίζονται με την ψηφιακή διαφήμιση.
Στόχος της είναι φυσικά να ανταγωνιστεί τη Google η οποία αποτελεί και τον μεγαλύτερο της αντίπαλο στον τομέα αυτό και έχει την πρωτοκαθεδρία στο χώρο.
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η AOL θα διατηρήσει μόνο 300 από τις πατέντες που αρχικά είχε στην κατοχή της. Παρόλα αυτά η πώληση των ευρεσιτεχνιών αυτών δεν πρόκειται να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στην εταιρεία. Ο λόγος είναι ότι παρά την αλλαγή ιδιοκτησίας, η AOL θα διατηρήσει το δικαίωμα χρήσης τους στις υπηρεσίες της.
Πρόκειται για σημαντική κίνηση με την οποία υπάρχει η ελπίδα ο πάλαι ποτέ ψηφιακός γίγαντας να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών.
Κατά το 2011 ενώ είχε σύνολο εσόδων δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα κέρδη της ανήλθαν μόνο σε δεκατρία εκατομμύρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου