Η διάσημη εταιρία ενημέρωσε τους υπαλλήλους της πως το Bebο εδώ και καιρό έχει καθοδική πορεία, οπότε θα χρειαστεί να βρουν άλλα μέσα για να ενισχύσουν τη θέση τους στο χώρο των κοινωνικών δικτύων.
Η απόφαση έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά από την εξαγορά του Bebo από την AOL, έναντι του ποσού των 850 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το Bebo έχει σχεδόν 12.8 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Αγγλία, όπου βρίσκεται στη τέταρτη θέση, μετά το Facebook, το Youtube και το Twitter.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου